is

Altijd online.

Customer Services
Actuele melding: Spoedonderhoud Crossnetworks

19-sep, 09:05
Het spoedonderhoud van afgelopen nacht is succesvol afgerond. [JS]
status: opgelost

18-sep, 22:43
Crossnetworks heeft ons laten weten dat het noodonderhoud is verzet. Het onderhoud begint om 23:30. [MV]
status: update

18-sep, 20:32
Vanuit Crossnetworks hebben wij de melding ontvangen dat er om 22:00 noodonderhoud doorgevoerd moet worden vanwege een defect. Er word z'n 10minuten downtime verwacht. De impact betreft het brightfiber netwerk [MV]
status: aangemeld

14-sep, 09:13
Het spoedonderhoud is succesvol afgerond door KPN afgelopen nacht. Mocht u desondanks problemen met uw KPN glasvezelverbinding ervaren, neem dan contact op met onze supportdesk via support@signet.nl of 085 - 747 00 00. [JS]
status: opgelost

13-sep, 23:55
KPN heeft ons zojuist laten weten spoedonderhoud uit te moeten voeren binnen hun glasvezelnetwerk. Het onderhoud zal plaats vinden tussen 02:00 uur en 07:00 uur met een verwachte downtime van enkele minuten. Vanwege het urgente karakter was het helaas niet mogelijk om deze aankondiging eerder kenbaar te maken. Tijdens dit onderhoud kan Signet helaas haar diensten niet aan u leveren. Onze excuses voor het eventuele ongemak. [JS]
status: aangemeld



Heeft u vragen?

Neem contact met ons op via telefoonnummer 040 - 707 4 907

of stuur een mail naar helpdesk@signet.nl

Wij helpen u graag.



Wanneer er een storing gaande is in onze dienstverlening, houden wij u op deze pagina op de hoogte van het verloop hiervan. Ook kunt u ons volgen op twitter. Via het account @signetsupport berichten wij u ook over het verloop van een storing.




 

Handleidingen & Formulieren

Alles binnen handbereik

Formulieren bank Meer info

 
 

Veel gestelde vragen

Direct antwoord op uw vraag in onze FAQ

De Signet wiki Meer info

 
SIGNET Postbus 28049 5602 JA Eindhoven T: 085 - 747 00 00 info@signet.nl
Signet - Altijd Online