is

Altijd online.

signON - hulp bij inloggen

Hoe log ik de eerste keer in op signON?

  • Ga naar www.signet.nl en klik rechts boven in het scherm op signON
  • Klik op de link 'registreer hier voor een account'
  • Vul uw klantnummer in, dit staat vermeld op uw factuur
  • Vul het e-mailadres in dat u bij de aanvraag van uw abonnement aan ons heeft opgegeven
  • Klik op 'verstuur'

Daarna volgt het normale inlogscherm, met de melding dat uw wachtwoord is verzonden naar uw e-mailadres. Met dat wachtwoord kunt u de normale login procedure volgen.



Hoe log ik in wanneer ik reeds ben geregistreerd in signON?

  • Ga naar www.signet.nl en klik rechts boven in het scherm op signON
  • Er opent zich een nieuw scherm
  • Vul het e-mailadres in waarmee u de eerste keer uw wachtwoord heeft aangevraagd
  • Voer uw wachtwoord in
  • Klik op 'LOGIN'


Ik ben mijn wachtwoord kwijt, wat moet ik doen?

  • Ga naar www.signet.nl en klik rechts boven in het scherm op signON
  • Klik op de link 'wachtwoord vergeten'
  • Vul uw e-mailadres en klantnummer in
  • Vul de getoonde verificatiecode in
  • Klik op 'verstuur'
  • Uw wachtwoord wordt naar uw e-mailadres gestuurd


Hoe kan ik uitloggen?

Om signON te verlaten klikt u op 'uitloggen' links in het menu.



Hoe kan ik mijn wachtwoord zelf wijzigen?

Wanneer u bent ingelogd met uw huidige wachtwoord, dan kunt u bij de optie "Administratieve gegevens" uw wachtwoord wijzigen.



Welk e-mailadres moet ik gebruiken?

Gebruik het e-mailadres, dat u bij aanvraag van het abonnement aan ons hebt opgegeven. Als u dit bent vergeten, stuur dan een e-mail naar info@signet.nl.



Waar vind ik mijn klantnummer?

Het klantnummer staat onder andere vermeld op uw factuur.



Wat is een verificatie code?

De verificatie code (ofwel captcha) is nodig om misbruik door (ro)bots en spam tegen te gaan.



Bij wie kan ik terecht met vragen of problemen rondom signON?

Mocht u problemen ondervinden bij het inloggen, stuur dan een e-mail naar info@signet.nl.



Wat kan ik bekijken wanneer ik ingelogd ben op signON?

Wanneer u ingelogd bent op onze webportal kunt u bijvoorbeeld:

  • facturen bekijken;
  • de status van uw abonnementen inzien;
  • de statistieken van uw dataverkeer inzien;
  • de instellingen van uw VoIP telefonie abonnement veranderen;
  • aanvraagformulieren downloaden.




proserve-company
SIGNET Postbus 28049 5602 JA Eindhoven T: 085 - 747 00 00 info@signet.nl
Signet - Altijd Online