is

Altijd online.

Teamleider Service Delivery

De Teamleider Service Delivery functie is een hele diverse rol. Je werkt in een groeiende organisatie waar creativiteit, pro activiteit en innovatie verwacht wordt.

Ben jij een gedreven teamleider en lijkt het je leuk om mee te bewegen met een organisatie die voortdurend in beweging is? Staan servicegerichtheid en klantvriendelijkheid bij jou hoog in het vaandel? Dan dagen wij jou uit om te reageren op deze functie! Wij hebben een prachtige uitdaging voor je bij de meest ambitieuze Internet Service Provider (ISP) van Nederland!

 

Profiel

In de rol van Teamleider Service Delivery ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse sturing en de borging van de contractuele afspraken die wij met onze klanten maken. Hierbij dien je soms verder te kijken dan enkel binnen je eigen afdeling. Je bewaakt, voert uit, optimaliseert en borgt de verschillende processen binnen de organisatie en de afspraken die gemaakt zijn met de klant. Daarbij controleer je tevens op juistheid, volledigheid en tijdigheid.

Je haalt energie uit het tijdig en efficiënt opleveren van de contracten. Daarnaast ben jij het belangrijkste aanspreekpunt voor jouw team en ook een belangrijk aanspreekpunt van de andere teams bij Signet en groepsmaatschappijen. Je bent niet alleen het leidende voorbeeld voor het Service Delivery-team, maar je neemt zelf ook deel aan de werkzaamheden die uitgevoerd worden binnen het team. Tevens zit jou het standaardiseren, documenteren en opstellen/volgen/optimaliseren van procedures in je bloed.



Taken

  • Leidinggeven, in een meewerkende rol, aan onze Servicedelivery afdeling (team van zes collega’s) en het bewaken van een tijdige en kwalitatieve afhandeling van contract aanvragen;
  • Zorg dragen voor een efficiënte en kwalitatieve inzet van medewerkers en een juiste bezetting van de Servicedelivery afdeling;
  • Verbeteren van processen en werkzaamheden op het gebied van efficiëntie;
  • Verantwoordelijk voor de samenwerking tussen de verschillende afdelingen, zoals Sales, Operations en Finance;
  • Projectmanagement;
  • Verantwoordelijk voor de relaties met de leveranciers voor de inkopen ten behoeve van de contractinvulling.


Wij vragen:

  • HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een leidinggevende rol
  • Minimaal 3 jaar ervaring in project management
  • Ervaring met geautomatiseerde workflow processen
  • Je hebt meerdere jaren ervaring op het gebied van service delivery of order management, bij voorkeur in een IT omgeving
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, telefonisch en schriftelijk
  • Goede beheersing van Nederlandse taal (mondeling en in geschrift).


Wij bieden natuurlijk:

  • Marktconform salaris
  • Diverse goede secundaire arbeidsvoorwaarden (pensioenregeling)


Maar vooral ruimte voor persoonlijke ontwikkeling:

  • Ervaren collega's om mee te sparren
  • Mogelijkheid tot het maken van een verschil binnen onze organisatie
  • Ruimte voor opleidingen

Én… iedere week vers fruit!


Interesse?

Herken jij jezelf of iemand in je omgeving in deze dynamische functie in Son (vlakbij Eindhoven). Wil jij onderdeel worden van ons team? Neem voor meer informatie contact op met Servan Veurink via 088 0074999 of stuur een sollicitatie e-mail naar hr@it-ernity.nl.



Organisatie

Het Signet-team bestaat uit enthousiaste en gedreven collega’s. Door de structuur van onze organisatie zijn de lijnen kort en de medewerkers betrokken. Als onderdeel van de IT-Ernity groep maken we deel uit van ruim 120 professionals. IT-Ernity is met al haar labels in staat om de volledige keten van outsourcings oplossingen te leveren en te beheren.

*Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Echt niet!




proserve-company
SIGNET Postbus 28049 5602 JA Eindhoven T: 085 - 747 00 00 info@signet.nl
Signet - Altijd Online